středa 6. května 2015

Dermatherm - Purelotion bio čistící micerální hydrogel

Přeji krásný den děvčata,

po delší odmlce konečně další článek, bohužel na blog nemám tolik času kolik bych chtěla :(
Začala jsem chodit do fitka, takže pokud nejsem v práci tak jsme ve fitku a navíc začíná být krásné počasí takže ani nechci sedět moc doma u pc. Prostě a jednoduše budu články přidávat po delším čase. Ale určitě s blogem nekončím :)
Věřím že až zase přijde zima a hnusné počasí budu přispívat více :) tak snad mě nezavrhnete a nepřestanete číst :)

No a dneska bych vám chtěla představit novinku od značky Dermatherm a to Bio čistící micerální hydrogel ...a o co že to jde??




 Čtěte dál :)  ...




I když jsem už o značce Dermatherm psala a to tady, tak vám o značce opět něco málo napíši. Podle mě ještě moc lidí tuhle značku nezná a není toik profláknutá :)

O značce Dermatherm


Biokosmetika DERMATHERM:

  • Filozofií výrobce biokosmetiky Dermatherm jeabsolutní čistota,dokonalá snášenlivost a maximální účinnost
  • Přípravky jsou určeny ke každodennímu ošetření všech typů pleti, především pak pro péči o citlivou pleť nebo pleť zasaženou atopickým ekzémem
  • Celá kosmetická řada je držitelem nejpřísnějších certifikátů pro biokosmetiku COSMEBIO a ECOCERT a dokonce překračuje jejich požadavky. Výrobky nejsou a nikdy nebyly testovány na zvířatech.

Absolutní čistota:

  •  Dermatherm nabízí dokonale čistou kosmetiku, jejíž výroba je založena na revoluční patentované technologii UHT a antibakteriálním obalu. Tato metoda zabraňuje možnému šíření mikrobů obsažených v účinných látkách a zamezuje tak možnému podráždění a alergickým reakcím.

Dokonalá snášenlivost:
  • Podrážděná pleť Vás již nikdy nebude trápit. Všechny přípravky Dermatherm jsou totiž hypoalergenní
  • Žádný z přípravků neobsahuje látky způsobující podráždění (např. minerální oleje, konzervanty, laurethsulfát sodný, silikon či parabeny). 
  • Díky tomu jsou přípravky k pleti maximálně šetrné a velmi vhodné k použití i pro pleť zasaženou atopickým ekzémem .

Vysoká účinnost:
  • Termální voda, pocházející z pramenů Fumades-les-Bains v jižní Francii, a maximální obsah účinných přírodních látek jsou zárukou špičkové kvality kosmetiky Dermatherm. 
  • Díky minerálům obsaženým v lázeňské vodě je při tamních léčebných kůrách dosahováno skvělých výsledků při léčbě akné, ekzémů a lupénky.


Dermatherm - PURLOTION Bio čistící micerální hydrogel 


Když mi dermatherm nabídl spolupráci neváhala jsem ani minutu. Tahle značka je bezvadná, jak jsem už zmínila vyzkoušela jsem masku a čistící gel a obojí bylo úžasné. Jemné, vůbec výrobky nedráždí pokožku a bezvadně čistí.

V první chvíli jsem ani nevěděla k čemu přesně tento micerální hydrogel slouží, nebo jak ho budu používat takže jsem trochu pátrala na jejich stránkách. 
Micerální hydrogel nepoužívám k odličování, ale k dočištění jak Dermatherm doporučuje. Vyzkoušela jsme ho ale i k odličení a zvládnul i linky a řasenku, ale oblíbila jsme si ho prostě na dočištění pleti po odličování.
Nejdřív použiji odličovací olejíček od Ryoru a poté tento gel který stáhne úplně všechny zbytky líčidel a nechá pleť pěkně svěží a čistou. 
Tento hydrogel beru i do fitka a po cvičení si s ním čistím pleť, jelikož můj oblíbený odiovač je na bázi olejíčku a nerada bych šla domů s mastným obličejem :D
Tento gelík je takový šetrný a můžu se hned po jeho použití trochu nalíčit, takže do fitka značka ideál :)

Používám ho i ráno abych pleť očistila před líčením,a pleť trochu nastartovala. Je dobrý, ale pleť se mi nijak nezlepšila. Ale velké plus pro mě je, že pleť nedráždí, neobsahuje žádné vůně, takže je velmi jemný a citlivý. Pro mě která se osypu z každého druhého výrobku je to bezva :)

V tomto výrobku najdete samé dobré věci: CITRUS AURANTIUM DULCIS EXTRACT*, THERMAL AQUA, MICROCRYSTALLINE CELLULOSE, AQUA, GLYCERIN, SODIUM CHLORIDE, SODIUM LACTATE, SODIUM PCA, XANTHAN GUM, CELLULOSE GUM, DISODIUM COCOYL GLUTAMATE, SODIUM COCOYL GLUTAMATE. 

100% složení je přírodního původu 
86,80% pochází z ekologického zemědělství 
93,90% aktivních složek 





Pokud máte citlivou pleť stejně jako já a vyhledáváte výrobky které nejsou zbytečně navoněné jsou jemné a nebudou dráždit tak Dermatherm vyzkoušejte. 
osobně jsem spokojená a těším se až vyzkouším další výrobky :)

Jinak na výrobky můžete kouknout a koupit zde

Snad se vám recenze líbila a ráda bych vděla zda taky máte s touto značkou nějakou zkušenost :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velmi děkuji za milý komentář :-)